Reviews from
Google
4.7
#
1983 Reviews
4.7 Average of 1983 Reviews
  • Tony
    5 hours ago

    Excellent Service

    Drayton Motors Kia Scunthorpe
  • Kris Bolton
    8 hours ago Drayton Motors Kia Louth
  • Dennis Owen
    9 hours ago Drayton Motors Kia Scunthorpe
  • James Greenhalgh
    9 hours ago

    Our salesman, Charlie, was very helpful when buying our new car. Great service. Thanks a lot

    Drayton Motors Kia Boston
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 7 hours ago

    Thankyou for taking the time to leave this review about your experience with Charlie when buying your new car, we're pleased that you felt he delivered great service. Thank you for choosing Drayton Motors to supply your new car and we look forward to seeing you in the future. All the best for now - from all the team here at Drayton Kia, Boston.

  • Joe Gorham
    11 hours ago

    Absolutely 1st class service from Sean Faggetter again over the last 10 days. We have just purchased another great Kia from Sean at Drayton Motors in Louth. He has been brilliant each time we have dealt with him, nothing is too much trouble and he explains everything really well. Many thanks Sean you are a credit to the company.

    Drayton Motors Kia Louth
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 9 hours ago

    Hi Joe. Thank you so much for taking time out of your day to leave us such a wonderful review, it's always been our pleasure to look after you and I'm so pleased that Sean did such a great job this time round too! We really hope that you enjoy your new Niro as much as you did your old Optima and are always on hand to help if you need anything in the future. If not, we shall simply look forward to seeing you when it comes to service time! All the very best for now, Lee Jones (Head of Business).

  • Tony Truscott
    11 hours ago

    I didn't end up buying a vehicle from Kia Louth. However I wouldn't hesitate to do so if they had the right car for me! Sean Faggetter has been exceptional regarding customer service, professional and cooperative. Dan the sales manager did everything within his power to get a deal done but sadly it wasn't a Kia I wanted. If you could have supplied brand new HyundIs I would have ordered from you!

    Drayton Motors Kia Louth
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 9 hours ago

    Hi Tony. Thank you for your amazing 5 star review following your recent dealings with Sean, it was great to read! I won't lie, I would've loved to have got your business this time round, but I shall live in hope that Sean showed you how we deal with people and will hope that you can bear us in mind the next time you're in the market! Enjoy your new car anyway, we will always be on hand to help if you need anything and can always look to help with servicing your new car if you like too! All the best for now, Lee Jones (Head of Business).

  • Nicola Smith
    14 hours ago

    From the very first phone call to enquire about test driving a car Sean couldn't have been more helpful. During the whole process he was friendly, approachable & nothing was to much trouble & there was no hard sell involved. I would have no hesitation in reccomending Sean to friends & family.

    Drayton Motors Kia Louth
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 9 hours ago

    Hi Nicola. Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review. It was great to read that Sean was friendly and approachable and went to great lengths to ensure you were happy! It is always our commitment to treat people like this, so I'm really happy to know you felt that way! For now, all the best, but we're always on hand to help! Lee Jones (Head of Business).

  • Callum B
    1 day ago

    Great service through and through. Charlie went the extra mile to ensure our requirements were met. They truly look after their loyal customers

    Drayton Motors Kia Boston
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 17 hours ago

    Thank you for your review Callum, we appreciate you taking the time to let us know how we did! We're pleased that you felt that Charlie went the extra mile. Thank you for returning to us once again. Your complete satisfaction is our number one goal and we're pleased we delivered on this front. We hope to see you again soon. All the best for now from all the team here at Drayton Kia Boston.

  • Daniel Rimer
    1 day ago

    Bought a 2nd hand van from an advert online. I couldn't fault the service this garage gave me. I was treated really well and the van is excellent. Thank you!

    Drayton Motors Kia Louth
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 day ago

    Hi Daniel. Thank you so much for your lovely review - I am so pleased to hear that you found our service faultless when it came to buying your van from us! We are always here to help you with anything you may need and, when the time comes to add to your fleet, please don't hesitate to get back in touch with us! But, for now, enjoy and take care! Lee Jones (Head of Business).

  • tom cox
    2 days ago

    Big motoring world.. take note.. this is how to sell cars at distance. Thanks to Callum and the team for a zero b/s part-ex transaction. I'm delighted with my new car, the cost to change and the pre and post sales experience. Highly recommended.

    Drayton Motors Kia Boston
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 day ago

    Thank you so much for taking the time to leave this review, we're pleased that we delivered a five star service and that Callum and the team were transparent throughout. Moreover we're so happy that you're delighted with your new car. We hope that you have many, trouble free, happy miles of motoring. All the best for now, from all the team here at Drayton Kia Boston.

  • Clare Bywaters
    2 days ago

    Great service from start to finish

    Drayton Motors Kia Grantham
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 day ago

    Ms Bywaters, thank you for your kind review; I am more than happy to pass along your comments to the team here at Drayton Motors Kia (Grantham)! They all strive to deliver a great experience and it is always a boost when we get feedback like this. If you ever need anything else from us, please give us a call or stop by. Thank you again

  • Bob Culliford
    3 days ago

    I had a great experience at Drayton Motors, dealing with Sean. He arranged a test drive of a Sportage and was extremely helpful and knowledgeable. Would highly recommend.

    Drayton Motors Kia Louth
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 2 days ago

    Hi Bob. Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review! I am so pleased that you had a great time with Sean and that you found him extremely helpful and knowledgeable - hearing that really does emphasise how lucky we are to have Sean in the team! Thank you so much and see you soon! Lee Jones (Head of Business).

  • Val Wright
    5 days ago

    From the moment we arrived to the time we drove away the service was second to none.Richard was amazing very friendly and professional everything explained in detail including the car which was easily understood,a true asset to this amazing company,would recommend without hesitation.First class dealership 11/10.

    Drayton Motors Kia Louth
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 2 days ago

    Hi Val. Thank you very much for your lovely 5 star review about your experience with Richard, it truly was a pleasure to read! Richard has been the consummate professional throughout the years I have worked with him and is truly deserving of your amazing review - I am so pleased to hear that you were very well looked after by him! Should you ever need anything moving forward, I hope you can continue to rely on Richard's help and support, but otherwise, we look forward to seeing you again in the future! All the very best for now, Lee Jones (Head of Business).

  • Hafez Majeed
    5 days ago

    Wow! Found a used car using KIA’s website. The staff is really helpful and understanding. Adrian! Thank you for making the whole pricess so easy and seemless. It was worth travelling to Grantham for 160 miles return trip.

    Drayton Motors Kia Grantham
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 day ago

    We're so happy we were able to help you out! The team will always try and deliver a great experience for anyone purchasing a car or service from us but to get feedback like this always means a lot to the team. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by.

  • Louise Griffiths
    5 days ago

    Amazing experience buying my new Kia Sportage. Adrian has really looked after me during the whole process of buying my new car. Highly recommend Drayton Motors Grantham

    Drayton Motors Kia Grantham
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 day ago

    Thank you again for taking the time to let us know how we did. I am so pleased that we have delivered a great experience when you bought the car. The whole team strive to exceed every customers expectations but to get positive feedback like this means a lot to the whole team and I will pass your feedback onto them. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by.

  • Roger Webster
    5 days ago

    Got to have been one the best experiences buying a new car I have ever had many than yous to Adrian

    Drayton Motors Kia Grantham
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 day ago

    Thank you again for taking the time to let us know how we did. The team always try and deliver a great level of service and I am pleased that we have done so. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by.

  • Jack Franks
    6 days ago

    Good and attentive service from Ros, Zoe & Raj. Chris Pavlou is a generous and helpful member of the management team. Thanks to all concerned.

    Drayton Motors Kia Scunthorpe
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 day ago

    Jack Franks, we are glad we could help! kind regards Drayton KIA Scunthorpe

  • Keith Ella
    6 days ago

    Purchased my Kia Ceed on 14/5/24 sale went very smoothly thanks to salesman Raj and the team would certainly recommend Drayton motors well worth a visit

    Drayton Motors Kia Scunthorpe
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 day ago

    Hi Keith Ella! We're so happy we were able to help you out! kind regards Drayton KIA Scunthorpe

  • Irene Foster
    1 week ago Drayton Motors Kia Boston
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 week ago

    Irene, Thank you for taking the time to leave this five star review, we really do appreciate it. All the best from the team here at Drayton motors.

  • michael coulthard
    1 week ago

    Felt so comfortable with Sean in Louth dealing with out new motorbility application such a knowledgeable guy felt as if we have known him all our lives , whatever he gets paid it need increasing as not many younger generation can talk so knowledgeable

    Drayton Motors Kia Louth
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 week ago

    Hi Michael. Thank you so much for your lovely review about your experience with Sean, it truly is appreciated! I absolutely agree with you that Sean certainly makes people feel at ease and can chat with most people - I'm so pleased that you felt comfortable and happy with us! We look forward to seeing you again when you collect your new car! Lee Jones (Head of Business).

  • Rita Evans
    1 week ago

    Absolutely excellent team. Brilliant customer care and service. Many thanks to Richard Smith for excellent communication and guidance throughout my transaction Richard you are simply the best. Big thanks to Richard and all the team you look after your customers and ensure everything is right and suitable to their needs. Thank you also to the Manager and Claire Always great service. Many thanks Rita Evans

    Drayton Motors Kia Louth
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 week ago

    Hi Rita. Thank you so much for your amazing review - it was an absolute pleasure to read! I am certain that Richard will be thrilled when he reads this, but honestly Rita, it is always our pleasure to look after you! Thank you also for taking the time to praise our Management team and Claire in Service too, it's very much appreciated! Enjoy your new car! Lee Jones (Head of Business).

  • Richard Rees
    1 week ago

    4 weeks to take delivery of a used carI will start by saying that looking for the vehicle to purchase the salesman couldn’t do enough and am more than happy with this section the purchase. This however is where it seemed to go wrong , I was promised a delivery time of 4 days which turned into a week then into 2 then eventually into the 4 week delivery . I found the salesman to be quite rude at times and unprofessional often given me excuses which another sales team member told me was wrong. 4 weeks later and I took delivery of the vehicle only to hear a knocking noise driving it away and when I took it back to the salesman the only answer he had wasdo you want to return the vehiclewhich was not the answer I was looking for. 2 days later I collected it from the service department and I will say the service department have been great in my view , they were honest with me , informed me what the issue was and how’d they sorted it. Explained to me the costs of what’s happened which only proves the salesman’s lies. So the service department were outstanding and there is no issue with them at all from my view. Drayton motors did give me a car to use (picanto) while I was waiting for my car. I did speak to the manager and the general manager eventually who apparently didn’t know anything about what was happening and the delays but offered no resolution to the matter. I was never offered an apology or any form of compensation for the delays and issues. To put this into perspective we as a household bought another vehicle from a different main dealer and ordered it on the Friday and collected on the Monday with gifts and a full tank of full as a thank you for purchasing from them. No it’s not about what you can get out of a company but the little gestures go along way

    Drayton Motors Kia Louth
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 week ago

    Hi Mr Rees. Firstly, I do wish to begin by saying sorry that you’ve felt the need to leave us a negative review despite our best efforts for you. It’s never our intention to make customers feel this way, but we certainly tried our best to ensure you were satisfied. If I may, I would like to make things a bit clearer to re-emphasise why the delay occurred. Initially, you purchased the vehicle in good faith from us here at Louth on the 5th April, but with it being located at our Bolton dealership at point of sale. We had to wait a little while for the vehicle to arrive given the distance and logistics between the two sites so that didn’t help and it finally arrived with us on the 15th April. It also didn’t help that the vehicle had only just come in to stock at our Bolton dealership so hadn’t yet been mechanically or cosmetically prepared. Upon arrival, as we are all aware, it became apparent that it required extensive preparation to make sure that it was of the best condition for you. We prepare all of our used vehicles to the highest standard and take great pride in making sure that all Warranty work is carried out, any Recalls are sorted and any further preparation that falls below standard is sorted. Upon collection on the 26th April, and only this long as you had prior commitments, as you mentioned, it became apparent that the Sales Executive you mentioned did get a little confused with what work had been carried out. However, as we both discussed on the day, it wasn’t intentional – it was simply down to him trying to reassure you that we had gone to great lengths to ensure your happiness and had prepared the vehicle correctly for you. I’m also gutted to hear that you found him rude, that is probably one of the only times I’ve ever heard that turn of phrase with regards to this individual in the almost 20 years I’ve known and worked with him in the motor trade. I can only apologise, but I know full well that that isn’t in his nature. I would also like to touch on the gesture you mentioned that we didn’t offer, but we certainly tried our absolute best to keep you happy and mobile at all times with the use of a car – I can assure you there’s not many other dealerships out there that would go to the lengths we did to try and ensure you complete satisfaction. I would also like to point out that I offered an apology to you the day that I met you as well, but also tried to reassure you that it was all for the best and to prepare the car to the highest standard. Finally, with regards to the offer of returning the vehicle and the offer of buying it back from you, I would also say that we did that to continue to show good faith given how your patience had been tested. We were always up front with you to give you the chance to find another vehicle or dealership to purchase a car from and held up no barriers at any time to make you go ahead with the purchase. We offered this mid sale and we offered it post sale to show the upmost good faith and our commitment to providing you with an excellent car that would suit your needs. I wish you all the very best with the vehicle and the door is always open for you should you ever need us in the future. Lee Jones (Head of Business).

  • Jack Franks
    1 week ago

    We found Sean very friendly and helpful. He realised we were unlikely to buy a vehicle from them but still generously gave his time to show us the EV6. It’s only fair to say, we don’t intend to buy a car from any main dealer again, so this is not a negative against Drayton Motors in Louth.

    Drayton Motors Kia Louth
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 week ago

    Hi Jack. Thank you so much for your kind feedback about Sean and how he treated you whilst you were looking around the EV6, you were absolutely more than welcome and are still more than welcome to visit us again despite your intentions not to use a main dealer again. I believe your intentions may be to lease a vehicle moving forward, and as a Kia Main Dealer, we have access to some of the most competitive of rates - so please don't dismiss the idea of sourcing your next car from us without us trying to look after you in the first place. Again, I would like to thank you for your lovely review and wish you all the very best for the future. Lee Jones (Head of Business).

  • George Hassell
    1 week ago

    Drayton Motors, LouthA long way from home for me, 205 mikes), but worth every penny to go & view a Kia at Drayton Motors. The car was exactly the spec & colour I was looking for. It was a long drive to view the car, but it was spot on. Not a mark on the vehicle & exactly as described. The salesman I dealt with was Sean & he was very professional & very welcoming. He was not pushy in any way whatsoever. He answered all my questions & made the process of buying very easy. I went back a week later to collect the car. I was picked up from Grimsby Railway Station by Steve, from Drayton Motors, who was also very nice. My new car was gleaming on arrival at the showroom & I honestly could not be happier. Thanks to everyone, especially Sean, you are a credit to the company

    Drayton Motors Kia Louth
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 week ago

    Hi George. Firstly, thank you so much for taking the time out of your day to leave us such a wonderful review, it truly was amazing to read! We are so happy that the trust you placed in us was duly repaid by Sean and everyone else you encountered when dealing with us, that's exactly how it should be and exactly how we set out to deliver outstanding customer care - all to see that smile on people's faces! Should you ever need us again in the future, we will always be on hand to do so - just pick up the phone or send us an email and we will be there for you! Once again, thank you so much and we hope you enjoy your new car for years to come! Lee Jones (Head of Business).

  • Rebecca Dale
    1 week ago

    1st Class experience at Drayton Motors Scunthorpe, Albert was knowledgeable, helpful & kept me informed every step of the way. Couldn't be happier! Made changing cars stressless, thank you!

    Drayton Motors Kia Scunthorpe
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 week ago

    Rebecca Dale, your wonderful feedback and rating mean a lot to us. kind regards Drayton KIA Scunthorpe

  • Jane Ellerby
    1 week ago

    I bought a Kia Ceed on 9th of May 2024 and dealt with a gentleman called Kyle Dancer, he talked to me and asked what I was looking for, once we had discussed this we went out to look at various cars, I found one that I liked so we went for a test drive and that was the one. Kyle sorted out all the paperwork re taxing etc and made it such an easy transition. I would recommend Drayton Motors if you are looking to change your car and Kyle is the person to see for great customer service. Thank you Kyle I love my car!

    Drayton Motors Kia Scunthorpe
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 week ago

    Jane Ellerby, thank you for your kind words and this wonderful review! kind regards Drayton KIA Scunthorpe

  • margaret spedding
    1 week ago

    Pleasant staff very friendly

    Drayton Motors Kia Louth
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 week ago

    Hi Margaret. Thank you so much for your lovely 5 star review - it truly is appreciated! We look forward to seeing you again in the future! All the best, Lee Jones (Head of Business).

  • Geoffrey Biggs
    1 week ago

    We would like to say despite getting passed from pillar to post we have had a brilliant buying experience. Our car arrived after approx 4 months soon than we expected. Damian started the process and he left. Sean Faggetter took over and gave us an excellent experience super friendly and we really appreciate his help. Thanks.

    Drayton Motors Kia Louth
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 week ago

    Hi Mr Biggs. Thank you so much for your lovely 5 star review! I am sorry that you had to go through the process of being looked after by two separate people, it was simply beyond our control, but I am so pleased that Sean continued Damian's great work and served you well! We really hope you enjoy your new Sportage and will look forward to seeing you when its due its first service! All the very best, Lee Jones (Head of Business).

  • Claire Wright
    1 week ago

    This is my first purchase from Sean Faggetter at Kia in Louth. We have had a brilliant buying experience. Would definitely recommendI’ve already recommended my friend so no doubt she will get the same experience if she deals with Sean:)

    Drayton Motors Kia Louth
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 week ago

    Hi Claire. Thank you very much for taking the time out of your day to leave us such a lovely review - it certainly is appreciated by us all! I am also pleased to read that Sean looked after you well and that you are happy to recommend others including your friend that you already have - so thank you so much! I wish you all the very best with your new car! Lee Jones (Head of Business).

  • Marie DRIFFILL
    1 week ago

    As my brand new EV Kia Nero is faulty and when I called to book it in, after being told 3 weeks is the earliest availability, I asked if they would please charge it for me as the nearest charge point for me is 6 miles for my home and i have a very vulnerable 13 year old daughter hence the Motability car, I was refused and told to go back to the York dealership I received the car from which is 40 miles from my home. The car is not charging to the 285 miles I was quoted and the range on the vehicle is far from optimal using 100 miles for a 57 mile journey despite my careful driving. I have never dealt with such a lack of compassion or assistance from a company.

    Drayton Motors Kia Scunthorpe
    Response from Wilson & Co and Drayton Motors 1 week ago

    Dear Ms Driffill, I am very sorry to hear your experience with us, We would love the opportunity to look into these issues for you. As you didn't buy the car from us we do not have any details to contact you or gave any quotations of range. In regards to charging your vehicle we do not offer any members of the public charging due to the size of our site and vehicles constantly on our charge bays. However if you are struggling with charging Motability do offer solutions for you. Please email your contact details to scunthorpekia.service@draytonmotors.com and we will be happy to assist. As part of our customer experience we always like to exceed this and help all of our customers where needed. Look forward to your contact. Kind Regards Drayton Kia Scunthorpe

No reviews available

Loading...
+

Please Wait

This won't take a moment...

+
Loading